http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Followers

Wednesday, October 10, 2012

KISAH TOILET



Lokasi : Stadium tertutup Nilai
Waktu : 5.00 petang (Rabu)
Sempena : Perasmian Bulan Bahasa

Kisah lelaki, perempuan dan toilet. Semalam satu peristiwa yang agak kelakar berlaku di depan mata aku. Sahabatku mengadu sakit perut dan ingin ke tandas. Kami meredah hujan untuk mencari di manakah lokasi tandas tersebut. Aku menunggunya di luar tandas. Tak lama kemudian, aku melihat seorang lelaki meluru masuk ke dalam tandas perempuan tu! Di dalam tandas tersebut ada sahabatku tadi. Ya Allah! Gila ke mamat ni? Tak  baca ke di depan pintu tandas itu tulis tandas perempuan! Mungkin dia tidak perasan dan ingin cepat-cepat melunaskan hajatnya. Aku terus menunggu. Tidak lama kemudian, sahabatku keluar dengan muka selambanya bertanya kepadaku, "tadi ada lelaki masuk tandas itu kan?"  Menakutkan betul.

Tidak lama kemudian, sahabatku mengadu perutnya sakit lagi. Kami menggunakan tandas yang lain pula. Tetapi kisah ini lagi dasyat! Seperti tadi aku menunggunya di luar tandas tetapi tidak sampai seminit sahabatku sudah keluar dan menarik tanganku bergerak jauh dari kawasan tandas itu. Aku bertanya ," kenapa cepat sangat? Bukan tadi sakit perut ke?" Nak tahu apa kisahnya? Tadi semasa sahabatku masuk ke tandas itu, dia ternampak seorang lelaki sedang melunaskan hajatnya. Membuang air kecil ! Gaya apa??? Macam biasa la. Lelaki kan. Apa yang disembunyikan lelaki selama ini memang tak dapat disembunyikan lagi. Mata ku terbeliak mendengar ceritanya. Memang dasyat. Lelaki itu memang tak nampak ke itu tandas perempuan??? Apalah!

Yang kelakarnya, tandas pertama tadi , ada lelaki masuk ketika sahabatku di dalam. Tandas kedua, sahabatku masuk ketika ada lelaki di dalam. Kesian sahabatku tu. Tak pasal-pasal dapat tengok 'free show'. Moral of the story, kalau kita nak masuk tandas tu, tengok dulu kat depan pintu tandas tu tulis apa, tak kisah la kalau kita tak tahan sekalipun. Lelaki ke perempuan. Paling senang kalau perempuan ada gambar pakai skirt dan lelaki sebaliknya. Bahaya buat perempuan jika lelaki masuk ke dalam tandas perempuan! Beringat ya kaum adam.


No comments:

Post a Comment