http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com http://www.emocutez.com

Followers

Wednesday, October 31, 2012

SAHABAT BARU

Hari ini aku bangun agak awl. Dengan niat untuk memulakan ulangkaji setelah 2 hari membuang masa. Usai membasuh baju dan membersihkan diri, aku menghadap komputer riba untuk mencari hiburan di awal pagi. Bukan apa, hanya untuk menghilangkan gelisah dan kerinduan yang bertapa di hati. Mungkin ada hikmah semua ini berlaku. Aku terhibur dengan gelagat sahabat baru yang aku kenal di laman muka buku. Dia juga senasib sepertiku. Walaupun nun jauh dipisahkan Laut China Selatan, dia masih bisa buat aku tersenyum. Terima kasih sahabat!




Tengahari itu aku terlelap agak lama. Mungkin keletihan bangun agak 'awal'. Menyambung kembali berlaman muka buku, ada satu status yg menarik minat aku.

 " Kalau ada kerinduan terhadap si dia bukan kerana kita rindu dia tetapi kerana kita rindu kenangan bersamanya."

Memang betul. Itulah yang aku rasakan kini. Aku rindu kenangan itu. Kenangan bersama si dia. Kenangan itu yang masih mengikat hati aku padanya. Tetapi cuma kenangan.

Aku sudah tidak berharap apa-apa lagi. Aku mahu melepaskan semuanya pergi. Buat sahabat-sahabat di luar sana aku memerlukan masa. Bukan mudah untuk melupakan cinta yang satu ini.Harap kalian memahami. Aku perlu masa untuk diriku sendiri

No comments:

Post a Comment